יום א', י’ באדר תשע”ח
דף הבית הייחודיות שלנו בלוג המנהל פינת היועצות צוות ביה"ס כיתות הנהגת הורים תחומי דעת יצירת קשר







.
חזון בית הספר - מנהיגות מחוללת שינוי
בית הספר ע"ש יצחק שמיר בחולון חרט על דגלו ייחודיות בתחום המנהיגות. פיתוח כשירויות מנהיגותיות לטיפוח אזרחים אורייניים בעלי מצוינות ברמה הערכית, האישית והחברתית, המסוגלים להתמודד באופן מיטבי בעידן של שינויים.
תגובות: 0   צפיות: 153
כל הארועים, הפעילויות, הטיולים ועוד...הכנסו ללוח החודש.
פרויקט שכבת ו' דיבייט
פאנל תלמידים אשר עוסק בהשפעת הטכנולוגיה על חיינו תוך התייחסות לנקודות מבט של : מורה,הורה,תלמיד,מומחה ואיש עסקים. הפאנל התקיים בכל הכיתות תוך שיתוף פעולה פורה ומעשיר מצד התלמידים.
לצפייה בסרטון
תגובות: 0   צפיות: 46
השבוע הלאומי לגלישה בטוחה ברשת האירוע יצוין בין התאריכים 4-9 בפברואר 2018, ויתמקד בעידוד תלמידים, מורים והורים לגלות מעורבות ואמפתיה כלפי חבריהם ברשת וזאת תוך חיזוק נורמות התנהגות ראויות ברשת והעלאת המודעות למצבים מורכבים המתעוררים בה.
כנסו וצפו בפעילויות ובתוצרים
תלמידי כיתות ב' יוצרים גופים - תערוכת סיכום בגאומטריה
במסגרת שיעורי מחשבים ומולטימדיה למדנו ליצור ברקוד באתר kaywa code ערכנו חידון דיגיטלי לועזי עברי לרגל יום השפה העברית.
בוקר "צופים" בשמיר
ימ"י - ילדים מלמדים ילדים
באמצעות דמותו של שרוליק, התלמידים חוקרים בקבוצות ומציגים בכל חודש פרזנטציות בנושאים: המצאות ישראליות, הישגים ישראליים בספורט ובתרבות, פרסים ישראליים, מלחמות ויוצרים ישראליים. התוצר - שרוליק עם תוצרי קולאז'ים שונים בכל חודש. כל קבוצה מכינה שאלון/ חידון דיגיטלי בנושא שחקרו.
אמנות- הצבר באמנות הישראלית אמנים: יעקב אגם, לילך לייברך בן יעקב, יואל גילינסקי, טכניקת מיקרוגרפיה .
אמנות- מוטיב הצבר באמנות הישראלית ויצירה בעקבות: לילך לייברך בן יעקב, עסאם אבו שקרא, בני וודו.
הכרות עם אמנים ישראלים ויצירה בהשראתם: יעקב אגם, מנשה קדישמן, פיליפ רנצר.
התלמידים יראיינו את סבא וסבתא ויכירו את המשחקים אותם שיחקו בילדותם. בהמשך הילדים יחקרו ויכתבו הוראות למשחקים אלה ויציגו אותם בפני חבריהם לכיתה, ילדי הגנים והוריהם. התוצר : התלמידים יציגו את תוצריהם ב "בוקר ישראלי" שיתקיים בחודש מאי (יום שיא לסבים ולסבתות ).התלמידים יבקרו בגני הילדים וישחקו עימם במשחקים של פעם אותם יחקרו.
המטרה של הפרויקט שהילדים ילמדו כללים וחוקים של משחק רביעיות ומשחק זיכרון. הילדים ילמדו על סמלי המדינה השונים ויכירו אותם ויידעו מה תרומתו של כל סמל ובמה הוא קשור למדינה.התוצר : משחק זיכרון מבוסס על סמלי המדינה ומשחק רביעיות מבוסס על סמלי המדינה.
במסגרת שיעורי מחשבים ומולטימדיה תלמידי שכבת ה' חקרו בצוותים דמויות מופת. במסגרת החקר הכינו מצגות וכתבו חידות על הדמות אותה חקרו ,אספנו את המידע והחידות ובנינו חדר בריחה וירטואלי.תלמידי יצחק שמיר והוריהם מוזמנים לשחק...
כנסו לשחק...
במסגרת שיעורי מחשבים ומולטימדיה ערכו תלמידי שכבת ו' סרטון ,בתכנת עריכת וידאו vsdc,על "מקומות יפים בישראל" לרגל חגיגות ה-70 למדינה.
כנסו לצפייה בסרטון
דמויות משפיעות בתולדות מדינת ישראל. עבודת חקר בצוותים על הדמות, איסוף מידע ממקורות מידע , מי הדמות? באיזה תחום תרמה או השפיעה? השגייה, ציטוט מחייה .התוצר - תערוכת דיוקנאות בסגנון פופ ארט , בהשראת האמן אנדי וורהול , במסגרת שיעורי מחשבים ומולטימדיה.
כנסו לצפייה בתערוכה
התלמידים מראיינים קרוב משפחה מבוגר שחי בתקופה אחרת של ארץ ישראל . דרך הסיפור שלו על מתכון וזיכרונות מהתקופה נלמד על גווניה של ארץ ישראל. התלמידים יחקרו בקבוצות תרבויות שונות שכל אחת בנפרד ויחד הן המרכיבות את קיבוץ הגלויות בארץ. התוצר- יצירת ספר מתכונים וסיפורים משפחתיים שכבתי.
70 שנה למדינה
מה נלמד השנה בשיעורי ארכיטקט מולטימדיה?
השונות וביטוייה המגוונים בפעילות החינוכית, החברתית והלימודית עשויים לזמן לחברי קבוצת השווים הפריה הדדית, התפתחות אישית וחברתית והתנסות במימוש ערכים כמו: מתן כבוד לשונה, קבלת האחר ועוד.
הכנסו וצפו בתוצרים של תלמידי שכבות ה ו שעיצבו סטיקרים בשיעור מחשבים ומולטימדיה
מקורות הקונפליקט עשויים להיות: צרכים (פיזיים, חברתיים ואחרים), ערכים (אמונות, העדפות ותפיסות עולם מנוגדות/סותרות), קיימות גישות שונות ביחסה של החברה לקונפליקט. האסכולות המסורתיות דוגלות במניעת קונפליקטים בכל מחיר כיוון שלשיטתן הם מזיקים למערכות היחסים בחברה. גישות אלה ואחרות מחדדות את הצורך בגיבוש דרכי פעולה והסכמות שיסייעו ליחיד ולקבוצה לנהל את מצבי הקונפליקט בדרך יעילה המקדמת את מטרותיהם והתורמת ליחסים ביניהם.
אחריות פירושה יכולתו וכושרו של האדם לראות את ההיבטים ואת הצדדים השונים בקבלת החלטות ובביצוען, הרגשת מחויבות לנקיטת פעולה, האדם מכיר בקשר שבין החלטותיו ומעשיו לבין תוצאותיהם, מוכנות האדם לשאת בתוצאות. מרכיבי האחריות האישית: אכפתיות ועשייה.חשוב לעודד את ההתנסות בערך האחריות בתחומים מגוונים ובסביבות שונות.
פינת יועצות   |  מנהלה   |  הנהגת הורים   |  דבר המנהל   |  ארכיון
לרשימת הספרים המעודכנת לחץ
מנהיגות - הייחודיות שלנו
אירועי החודש בשמיר
ארכיון אירועים
הספרייה שלנו
גולשים בטוח
תכנית התקשוב
תוכנית קרב
מפתח הלב
בטיחות בדרכים
חדר משאבים בנושא מנהיגות
חינוך גופני
האומנות שלנו
מחשבים
מצעד הספרים תשע"ח
לוח מבחנים
למידה בשעת חירום